بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آیا آه هواداران استقلال پشت سر تیم مدعی ناکام می باشد!؟

آپلود

در هفته چهارم مقابل تراکتورسازی در اصفهان در حالی که داور بازی می بایست در همان دقابق اولیه بازی رحمان احمدی را باید بخاطر خطای عمد از بازی اخراج میکرد،منتهی در نهایت با یک گل که اتفاقا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود بازی خود را به تراکتورسازان واگذار کردند!
 در هفته پنجم نیز در حالی که با یک گل از حریف شیرازی خود در ورزشگاه حافظیه این شهر جلو افتاده بود،فجر سپاسی علارقم از دست دادن سه موقعیت مسلم گلزنی توانست با دو گل  انصاری و حیدری نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهد و در نهایت سپاهان را با شکست بدرقه کند!
همانطور که اشاره کردیم سپاهان اصفهان با هزینه های میلیاردی مدیرانش امسال با بخت و اقبال فروان و اشتباهات داوری که اغلب به سود این تیم رقم خورده بود نتوانسته در 5 هفته ابتدای نتایج خوبی را کسب کند!
نمی دانیم آه استقلالی ها بابت غر زدن آرش افشین،علی حمودی و یا جذب مجتبی جباری پا پیچ این تیم شده و یا چون تازه ابتدای مسابقات هستیم و بازیها با فشردگی  زیاد برگزار میشود این تیم هنوز نتوانسته قابلیت های  اصلی خود را نشان بدهد!اما هر دلیلی داشته باشد،فعلا استقلاتل با کلی مشکلات مالی  و حاشیه ای که هم در درون باشگاه و بصورت خانوادگی و هم از بیرون آن توسط عوامی خاص که مترصد  ضربه زدن  و به حاشیه کشاندن این تیم محبوب را دارند،فعلا صدر نشین لیگ است و با وجود نمایش هایی که هنوز مورد پسند سرمربی این تیم و هوادارانش  قرار نگرفته صدر نشین لیگ برتر تا پایان هفته پنجم می باشد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 5 / 1392برچسب:صدر نشین لیگ برتر,هفته پنجم,استقلال,سپاهان,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com